vrijdag 1 oktober 2010

Mijn eerste blog

Als een van de eerste wijkagent van het korps MWB, heb ik de kans gekregen om deel te nemen aan een project om te onderzoek of een van de social media, Twitter, een bijdrage kan leveren aan het versterken of op een andere wijze in contact komen met de wijkbewoner en zijn/haar wijkagent. Ik heb de kans gegrepen en ben nu een viertal maanden actief op twitter, inmiddels een 130-tal volgers.
Twitter heeft de beperking dat de berichten niet groter mogen zijn dan 140 tekens. Bloggen, ook en vorm van socail media heeft deze beperking niet en geeft de mogelijkheid om uitgebreider te communiceren. Daarom nu ook " Bloggen " .
In de komende tijd zal ik regelmatig blogs plaatsen waarvan ik meen dat die voor iedereen interresant zijn. Ook uw inbreng in aanleveren van thema's stel ik op prijs, hierdoor raak ik nog beter op de hoogte  van wat u bezig houdt en wat er leeft in onze wijk.
tot blogs Peter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten